långledigt...

Torsdag till söndag... Betydde långledigt för Marko. Vi har fått mycket gjort, eller Marko har fått mycket gjort. Jag och Ebbe passade på att sova över hos mamma i sala för marko skulle på onsdagen måla alla köksluckor och det luktar så sen skulle han greja med bilen hela torsdagen och då kände jag att det var lika bra att fly västerås, kul att sitta hemma en hel dag utan bil. NEJ...

Så medan pappa Marko hade full rulle här hemma var vi hos mamma och myste...











Nu åker vi ner mot huset mamma håller på pch bygger nere på hennes tomt. Det kommer bli jätte fint och vi kommer att uttnyttja det mycket, speciellt till grillning och övernattning.








Ebbe är så stolt över dina två tänder...







Visst är han tjusig i musse pigg dressen som vi nog alla syskon Linde haft på oss när vi var små?



Det här var mammas idé, sätta honom i en stor bunk med kuddar så man slipper oroa sig för fall...




Är det inte underbart väder idag. Och då bestämmer jag mig för att ta sovmorgon till tolv, TOLV!!!
Linnea och hennes kompisar satt härutanför igårkväll och festade lite och de sov kvar. Jag hörde imorse att Linnea ba, varför har du inte väckt mig för? Klockan är ju tolv och det är 30 grader ute. Upp i sängen fort som fan båda två. Herregud, hur kan man sova bort en, nästan hel, sol dag. Marko och Ebbe var nämligen på annan aktivitet.

Ikväll är Marko på herrmidag, vilken tur med vädret dom fick. De hade grillat och spelade nu kubb, inte ett dugg avis är jag. JOOO, själv sitter jag här hemma själv medan Ebbe sover. Tråkigt när det är en sån fin kväll.

Imorgon ska vi måla alla dörrar och dörrkarmar och då ska vi åka med Ebbe till syster Johanna och Johan, jag tror dem vart glada för att få vara barnvakt. Sen kommer dom mot kvällen och då ska vi grilla. MYS!!!

Neeej, nu ska jag kolla lite på teve tror ja, hör och häpna, är inte ett dugg trött idag.




Kommentarer
Postat av: Johan

klart vi blev glada. Skicka hit honom när du vill, känner att vi börjar bli riktiga "homies" Ebbe och jag.

2010-05-17 @ 21:42:24
Postat av: Erica

ÅÅÅ så stor han är nu.. såå himla söt!!! måste komma å mysa snarast! puss å kram

2010-05-17 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0