Ljuvliga morgon...

Vilken dag!!!
Idag ska jag och Ebbe åka hem till min farmor och äta lunch, som vanlig bjöd jag in mig själv. Undra vilken efterrätt som vankas denna gång, alltid lika spännande. Blir väl ngn bärsoppa kan jag tro, jag återkommer om det. =)

Sedan ska vi träffa Alexandra med barn... Var super längesen jag träffade henne om man inte räknar med en snabb träff på willys. DÅ var det nog, om du läser, när jag hämtade spjälsängen när jag var gravid. Herregud, det var förra sommaren.

Längtar efter grill, jordgubbar, bad, lekparker, utflykter... ÄLSKAR att inte behöva jobba. Förstår varför folk kläcker ur sig så mpnga barn, underbart att vara hemma med dom. MEN, man ska ha råd oxå. Så jag kommer nog bara få uppleva det en gång till, två räcker nog för detta hushåll som jag kastar pengar omkring mig. Man vill ju kunna köpa saker till dem när dom blir stora oxå... Neej, två blir lagom.

Igår satt jag och Ebbe och lekte på filten och jag har bärjat fråga, vart är mamma? Så sa jag högt, jag är din mamma. Låter fortfarande konsigt, att jag, JAG, är en mamma. Men men, så är fallet.

Neeej om man ska sätta lite fart, Ebbe ligger och leker i sin säng, om han ändå kunde vara så lung när han vaknar på nätterna.

Tjjoohhooo
HA EN BRA DAG


Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

TVÅ BARA??? Nej här blir det iallafall en till;) Tre är LAGOM!=)

2010-05-13 @ 22:03:16
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0