Moa och Max

Vilken affär alltså. De hade så mycket fint att jag blev helt till mig. Hem kom jag med ett par svarta mockasiner, en svart body, en svartvitrandig mössa och ett par överdragsbyxor som ska tåla vind.



Denna mössa fast svart som sagt. Skulle även kunna köpa den i den gröna och röda varianten men hejd..

Nu ska jag nog inte handla till herr Linde nå mer på ett tag. Han har fått ganska mycket i det siste. Var in på dammode idag när jag hade lite strötid, vilken fin beige "kappa" jag hittade. 799 kr och 25 % på det men plånboken sa ifrån... Synd för den var verkligen fin.

Marko är lång ledig nu nör det är röd dag på torsdag. vi tänkte dra på kryssning men jag tror det får vänta. Ska passa på att spraya köks stommarna så man har det klart ngn gång och alla dörrar så man kan börja på med panel och tapetseringen... Nu kan man iaf bocka av trallen, och villen trall gott folk. KOmmer bli så mysigt. Skulle vilja ha lite färska örter därute, men det får ngn hjälpa mej med..
Kanske pelargoner i ngn kruka, för dem kan väl stå ute???  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0