Sala...

Nu är vi i Sala....

Tidigare på dagen åkte jag och Ebbe och mötte upp mamma och JOhanna på loppis lite utanfr enköping. Hittade en antik lampa som jag ska måla om sådär lantligt vitt och sätta upp någonstans i köket, sen en svart ljusstake som jag eventuellt ska ha på v-rumsbordet. Sen sprang jag in som hastigast på linneskåpet efter att jag fått tillbaka pengar från tröjan jag köpte till Marko som var för liten, och handlade två kuddfodral... MEN, då passar inte lampskärmen in sdom jag köpte igår på ikea... Usch, jag blir nästan trött på mig själv som jag håller på. Hej och hå...

När vi var på väg tillbaka till sala så blev det nå fel på bilen, batteriet börja lysa, instrumentbrädan blev helt död, blinkersen funkade inte... Gick super trögt att komma fram när jag gasa... HELVETES JÄVLA BIL!!
Vi har nyss haft den inne på lagning som kosta oss skjortan och nu detta. Jag var ju bara tvungen att ställa kvar den på en parkering i enköping för när jag väl stängde av motorn ville den inte starta igen. Köp aldrig en bmw säger ja... speciellt inte en med vårat registreringsnr för nu kanske den helt enkelt får flytta... Men som jag älskar den där bilen när den är frisk. Det är ju min första bil.. Det är ngt speciellt med första ting..

Jaja, hem kom jag iaf för hade ju mamma med mig som tur är annars hade jag väl svimmat för jag blir ju så stressad av sånt där..

Ikväll väntas grillning, och så är vi där igen, blåbärspaj, godis och chips..... Vi kommer att spendera den hemma hos syster och JOhan och kommer, det gör Anna, Micke, Maja, Helene, Magnus, Max och Emil.. Trevligt

Imorgon är det min dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0