vädret...

gör mig så glad. Underbar känsla att vakna upp till en blå himmel och man bara känner att solen kommer komma. Idag har vi varit på öppnaförskolan. Det är ju kyrklig verksamhet det där jag går till, och även fast jag inte tror på samma saker som förskolelärarna eller vad dom kallar sig så tycker jag om att vara där ändå. SÅ mycket snack om gud och hit och dit är det inte men nog nämner dem han allt.

Jaja...

Sen åkte jag och Ebbe ner på stan och handlade present åt en liten pojke som fyller ett år för vi ska på kalas på lördag, det glädjer jag mig till. Nästan mer än Ebbe, inte konsigt för han vet inte om att vi ska åka ännu. Ni vet ju hur barn är, berättar man något roligt så kan dom knappt bärga sig så jag väntar tills innan vi precis ska bege oss iväg.

När presentpåsen var avklarad så satt vi oss i parken med mellis och kaffe. Underbart skönt... Ebbe var på strålande humör, Han gillar att sitta och kolla på folk.. precis som sin mamma. Undra om han tänker samma grejer som jag när de går förbi men det tror jag knappast.. Jag har såna funderingar kring udda folk ibland.. Men jag försöker hålla det för mig själv.

Tittade på halv åtta hos mig den här veckan och då var det en "dam" som irriterade mig måndag - torsdag. Hon var väldigt udda om jag får säga min mening men det är väl tur att vi alla är olika...

Nej fy fan vad jag bubblar på, mina ägg har varit klara för länge sen...

HEJ

Kommentarer
Postat av: annaru

hahah åh vad jag älskar att du skriver precis som du pratar, skrattar alltid när jag läser. puss

2010-05-21 @ 00:24:51
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0