Vilken skitdag...

Idag skulle vi "mammor" träffas på stan och gå på picknick.. Man kan inte gå på pickick i det här vädret. Det bara öser ner..
Sen bestämdes att vi skulle åka till busborgen, så först tänkte jag dra ner på stan, med buss, för bilen är inlämnad och jag var på väg till bussen men som sagt, det öser ner och jag blev skit irriterad så jag gick hem igen. Det blidde ingen stan eller busborgen för våran del. Det går liksom inte att vara ute i det här vädret, ahde jag haft bilen hade jag inte tvekat en sekund på att dra dit men nu får vi vara hemma. Ebbe ligger o sover ute i regnet, han kommer nog sova en stund för han sover som bäst när det är sånt härt väder, skönt.

Usch har sån lust att röka idag, ska nog be marko köpa hem för idag är inte min dag. Lättare att gå ner i vikt om man röker oxå men jag vet, jag ska inte börja röka. Bilen, den där jvla bilen kostar oss tusentals kr denna månad... DET är jag oxå irriterad över. Sen ringer en kompis o berättar att hon ska till borlänge och shoppa, rakt i ansiktet på en fattig mamma som mig. NEEEJ... min dag kunde inte bli sämre. Det var samma kvinna som bjöd bort dem där härligt goda blåbärsbullarna.. Fy dej.

Nu kommer bilder,, orkar inte med er idag







Idag har jag och EBbe mys frukost med tända ljus.. Haha..







Jaha då vakna lillgrabben efter 30 minuter.. SUCK...

Kommentarer
Postat av: anna

Snygga beneb fick vara med på bild :)

2010-05-26 @ 14:21:50
Postat av: Johanna

Åh, jag saknar er! Tur att du är duktig på att lägga upp bilder på lille Direktör'n i alla fall. Ser fram emot att vara med er heeela lördagen.

2010-05-26 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0