Brunett och mår super bra...

Vilket udnerbart beslut jag kom med till slut. Och min frisör sa det, Ja Emma, du ska faktiskt vara mörk. DÅ fanns det inget att snacka om... Bruna färgen satt som en smäck i håret och jag var nöjd redan innan jag tvättat ur det. Underbara mörka färg.... välkommen tillbaka, och denna gången för att stanna.

NU är det slut med ljusa toner för min del, usch så man ser ut när utväxten är där och för att inte tala om att det såg fettigt ut var o varannan dag. Neeej usch. Bild kommer sen för imorse hann jag inte göra mej ordning men hur mycket man än gär sig ordning så ser man fruktansvärd ut i frisör stolarna... Det är inte klokt så man ser ut. Kan ju ha att göra med att min frisör är så jädran snygg och fräsch jämt att man börjar jämför. Haha...Underbar är hon iaf och henne ska jag ha många år framöver. Så det är bara att åka till sala varje gång man vill fixa sig fin.

Idag bestämde jag mig åter igen för att börja tänka på vad i helskotta man stoppar i sig. Har ni några tips på en sund frukost. Jag provar allt men jag trättnar oxå på allt. JAG HATAR HAVREGRYNSGRÖT så kom inte med den idén.
Smothie körde jag med ett tag och det funkade gansak länge. Fil och flingor är ävl okej.. Nej frukost är inte rikrigt min grej. Fast o andra sidan är ingen mat längre speciellt tilltalade för mig, är ävl inne i en period.

Och hade det inte varit så förbaskat mörkt ute hade jag gått ut o gått för mina pojkar är på hockey så jag är helt själv. Men det är så mycket väskryckningar här i stan att man inte vågar sig ut. Snart får ävl nån idot för sej att göra en malmö skjutning här oxå så man knappt vågar gå utanför dörren. Vad är det för idiot???

Jag läste en utav mina dagliga bloggar idag och hittade ett sorgligt inlägg i en utav dem. Usch vad hemskt det är när familjemedlemmar eller vänner går bort. Var en jätte fin låt som jag fastnade för, Lene Marlin är underbar. Jätte fina låtar har hon.

Man har haft turen att inte råkat ut för sådant, visserligen dog min morfar för några år sedan men han hade ju varit sjuk under en längre tid, då är det på något kosnigt sätt ganska okej. Min mamma och pappa förlorade en son när hn var fyra månader gammal. Då var jag bara två år så tack och liov att man inte minns det. Det är ävl det värst som kan hända, att förlora sitt barn. Nej vill inte ens tänka tanken.

Neeej nu pratar vi inte om döden mer, är lite rädd för den.

Så, tillbaka till mig, jag har städat idag när grabbarna åkte hemifrån. Man trivs så mycket bättre hemma när man har gjort det. Men fortfarande mycket kvar som jag vill göra men men, har man inte tid eller pengar så får det vänta. Vi kommer ju säklerligen att bo här en stund så det hinns väl med.

Nej orkar ni läsa mer??? Haha....

Jag belsutar att ni inte gör det så hej med er









Kommentarer
Postat av: Evve, Lydia och Meja

<3 låten är helt underbar <3 men svår att lyssna på..:( söööta!



brunett kul...jag gillar det...lägg ut en bild

2010-10-28 @ 08:01:18
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hej vännen :)



Lite mat-tips; så som jag äter. Jag äter egentligen ALLT jag tycker är gott, förutom att när jag tar mat så tar jag mer kött -mycket mindre pasta, potatis & ris. Jag undviker mjukt bröd i alla former men förbjuder ingenting :) Äter aldrig bara sallad, för det blir jag inte mätt på.

Men framför allt.. så gör vi det mesta från grunden, eller köper sådant med mindre/helst inga e-ämnen i som jag tror kan 'fucka up' ämnesomsättningen.



Och avslutande vis.. drick vatteeeen! massa vatten.

2010-10-28 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0