Gamla bilder...

Eftersom min bärbara är på lagning har jag inte lagt ut några bilder. KOmmer lite msått o gott här...












Alla bilder är från Ebbes kalas. Denna stol köpte jag åt honom men han tyckte inte direkt om den i början.









Man kan inte ha mycket fram nu inte.



Skit svårt att knäppa kort på sig själv, tycker man ser så konsigt ut men färgen ser ni väl, ni är ävl inte blinda??  =)



Jaaa... han älskar ju sin pool iaf. Och bollarna som hör till ligger överallt i lght. Dessa jädra bollar.

Kommentarer
Postat av: frida

Jag hade gärna haft en vit matta men minsta lilla lort syns. Hannes får ju såklart inte äta vid rumsbordet. Men när vi är ute på baksidan smiter han in när jag inte ser ibland och springer in med leriga skor. Det går ju på två röda. Och ibland har han hittat pennor som han målat med. Även fast vi gömt dom.Vår hannes är ganska busig om du inte märkt det;-) precis som jag var när jag var liten, mamma säger att jag var värre ändå. Jag hade aldrig sönder saker när jag var liten, jag krossa dom:-P stackars mamma!

2010-10-31 @ 21:26:25
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0