Helgens bravader...

Hallå där!

Efter att varit sjuka i denna stuga så fick vi äntligen komma ut i fredags. Har suttit hemma i TRE dagar, herregud vad rastlös jag varit.
I fredags under dagen tog vi bussen till busborgen och träffade Eric och Lotta. Ebbe tycker det är jätte roligt att träffa barn. Han skulle nog kunna vara där hela dagen.. JAg tycker oxå det är rätt skoj. Det jag tycker är jobbigaste är att man ska böka runt med skötväskan hela tiden när man ska leka runt ÖVERALLT för jag litar inte på att folk håller fingrarna borta från saker som inte är deras. Synd att det ska vara så men lämnar man den några minuter så är alla blöjor borta säkert.. haha

Senare på kvälllen kom Johanna och Johan över, vi åt tacos och kollade på idol. Älskar att mysa i soffan ja, sällan man gör det nu för tiden tycker ja.

På lördag åkte vi tidigt till skinnskatteberg där MArkos föräldrar har husvagnen över helgen. Snacka om att det fanns svamp i de skogarna alltså.. BAra krylla av dom överallt. Har aldrig sett maken till svamp alltså.





Ser ni all svamp? Så här såg det ut ungeför vart man än gick. Otroligt roligt var det. Plockade säkert 20 liter på tre timmar. Oj oj oj, så nu får ni komma över på kantarell paj.

Idag har området städdag, marko ställde upp att köra skräp och jag började måla staketet härutanför lekparken men Ebbe var vaken så det gick inte så bra så det blev kanske bara en kvart. Det var inte så roligt iaf, men n har man ju iaf visat att man kunnat ställa sig upp om inte Ebbe krångla =)

Lite bilder kommer...


Visst ser han lite häftig ut?


Han har fått ett par skor, hans allra första =)



Nu går han jätte bra min kille...



Coop för att stor handla...

I veckan har jag massor att göra. Jag har fått några arbetspass så jag sa jobba måndag, tisdag och fredag. Ebbe har ju kalas lördag och söndag så jag måste ägna all tid åt att baka o städa onsdag och torsdag. Så jag har tyvärr inte tid att umgås med ngn denna vecka förutom i helgen då... Då ses vi ju. =)

Måste klura ut att baka ngt gott..

Har tänkt mig detta...







Kanelbullar, mockarutor och pannkaks tårta. MUMS.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0