Kalaset...

Ebbe har blivit ett år, min underbara pojke. Han hade så roligt när alla var här men tyckte nog det var gansak skönt att det var över. Lika tyckte jag. Man städar som en galning innan och sen måste man städa som en galning efter. Fan vad ni skitar ner när ni kommer och hälsar på. Hujedamej.

Han fick mycket fina saker som, brio kök, kastruller, bilmatta, tågräls, böcker pyjamaser, kläder, pengar mm.

Lägger ut lite bilder från partyt så får det tala för sig själv.



















Den här söta korg stolen fyndade jag på strömbacka. Hade tänkt köpa den från ikea till honom men tyckte den här var mycket finare...

Det har inte hönt så mycket mer saker sen kalaset. Imorgon ska vi till ingrid på hennes kalas, hoppas vi kommer iväg bara för känner mej lite illamående och Ebbes pruttar luktar pyton, haha, kanske är ngt på gång. Håller tummarna för vi vill till sthlm, vi ska även gå på spök vandringen... Neheee nu ska jag snart ta hand om min son för MArko drar iväg på match. KOmmer hem en timme efter jobbet sen dar han igen, gabsak drygt vissa dagar, denna är en sådan.

Kommentarer
Postat av: Evve, Lydia och Meja

ååå vad mysigt!! kalas e skoj det!! ;) lydia pratar än om att hon fyller år...:P:P:P

sötisarna!!

fin stol också!! loppisar e toppen

2010-10-15 @ 20:04:02
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0