Pyton...

Det är vad vår lille gosses gaser luktar här hemma. Det är så man spyr själv nästan om man går förbi och han har lagt av en brakare,... Hur kan en sån söt liten figur lukta så pass illa.

Jaja... så med det sagt har jag spenderat söndagen och måndagen hemma. Men jag har nog tagit oss ut iaf. Ligger en liten lekplats här som jag har sett att två dagmammor går dit så jag brukar gå förbi o kolla för hur kul är det att vara i en lekpark utan barn för Ebbe. Så idag var vi ute 1,5 timme faktiskt. Men så kallt det är... Måste köpa underställ åt honom och ett par bra vantar. Fast vad är bra vantar i den åldern, har han de på sig kan han ju inte leka. Några bra tips??

MIn bärbara dator är inne på lagning så den får jag inte tebax förrn 3- 4 veckor. 3-4 veckor!!! Hur ska jag klara mig. Den andra datorn står ju inne "marko hörnan" lite undangömd och varmt blir det att sitta där.

I lördags var vi till sthlm och firade Ebbes kusin, lilla Ingrid. Det bjöds på god pannaksktårta. Dom hade lyckats lite bättre n mitt slafs som jag stekte till mina gäster. Jag skyller på Lina, de var hon som hjälpte till. =)

Imorgon fyller min kära ILONA 27 år. Eller är det 27? Gud man är så gammal att man knappt vet hur gammal man är längre...Ser fram emot det och lite till =)

Detta inlägg blir bra tråkigt för har inge bilder alls att lägga in..brukar kopiera in alla på bärbara men ska fixa det ngn dag, kanske ikväll då jag har Ebbe fri kväll. Marko tränar ju två ggr i veckan och match en så vissa kvällar måste jag få vara ifred känner ja. Bådar gott för alla här hemma. Men man är bra dum att man inte åker iväg ngn stans och gör ngt, varför inte hälsa på en vän? Åka och träna? Simma? Vad har mitt liv tagit vägen ibland känner jag. Man sitter bara här hemma och ruttnar men det har jag mig själv att skylla. Ska göra mer saker för mig själv.. jag skriver som Frida i sin blogg, man måste få vara bara Emma för en stund. En del säger att man måste försöka få barnvakt minst En gång i månaden där man gör ngt tillsammans bara. Kanske gå ut o äta, åka o handla, gå på bio... vad som helst och det är vi dåloga på. Vi har inte barnvakt ofta heller, ngn som vill ställa upp???  =)

Har varit så trött dessa senaste dagarna att jag inte orkat ett skit, det blir så när man vet att man bara ska sitta hemma med tanke på att ingen vill ju träffa oss när Ebbe mår såhär, därför skiter man i atts minka sig o gör sin fin och då blir energin noll... När jag var märkhårig hade jag alltid minst en gång i månaden en Emma fixar kväll då jag färgade håret och ögonbryna, rakade bena och fixade mig fräsch. Jag ska boka tid för blekning så man får känna sig så igen...

nej bilder kommer i nästa... hej med er

Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Ja ni börjar bli gammelgäddor nu ni..

2010-10-18 @ 17:46:33
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag kan gärna barnvakta. Det suger bara att jag är i fel land...

2010-10-18 @ 22:50:13
Postat av: Ilona

puss min lilla loppa. Sänd gärna över mig lite energi på min födelsedag tack!=)

2010-10-19 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0