Trötter....

NU är vi alla friska här i stugan. SÅ skönt.
Jaha, vad har vi gjort sen sist, inte mycket. Åkte en sväng till ikea och köpte ett bord till lilleman här hemma, stolarna var slutsålda. Sen köpte jag tyg till hans gardiner, blev grön randigt. Jag såg en idé som dom hade på ikea då man syr upp tygen som en kappa men istället för att bara ha EN gardinstång uppe så har man en nertill oxå så ser det lite ut som en hissgardin. DÅ kan man köpa massa olika tyger och sy upp istället men jag tror även jag klickar hem en rirkgit hiss gardin oxå.. =)

Idag var vi till öppna förskolan, då vi har punka på bilen (är det inte det ena så är det det tredje) så fick jag och Ebbe glatt vandra till bussen, iskallt ute. När vi varit där o lekt av oss gick jag hem faktiskt och då hade jag hunnit ändra mej om vädret, det var dock fortfarande kallt men solen sken.. Underbart. Det tog en timme och 10 minuter. Helt lagom. Men jag måste komma igång med annat än bara EN promenad om dagen. Måste simma....cykla. NU när min bärbara är på lagning har det inte blitt av ngn zumba o vardagsrummet. Ganska skönt o ta en paus. Haha...

NEj gott folk, nu ska jag krypa ner i sängs, blev inge bilder denna gång heller.. NI får mysa med mina meningar istället.....
Joo, jag har bokat tid hos frissan. Jag kör nog EN bblekning till men ska jag fortsätta att känna osäkerhet efter det o att jag vill gå tillf rissan o slinga håret VARJE månad blir det både drygt o dyrt. Då tonar jag hellre till ngn brun färg som jag kan färga hemma istället. Ja nej, det var det. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0