Två arbetspass...

Nu har jag klarat av två arbetspass. Jobbar lite extra hos den dam jag var hos i somras. Det var faktiskt kul att komma ut i verkliga livet, dvs, jobba som en galning för det är det vi svenskar får göra om vi ska få några slantar i plånboken. Det roliga med att jobba med äldre är att dom är så himla goa.

Idag på lunchen kom en söt liten dam försent, joo jag har sett henne förr, för hon berättade att hon hade fått ducha idag. Jag citerar "jag har precis kommit från duschen och då får man se ut så här i håret, men jag tycker inte det gör något, tycker att en del härinne är så fula ändå"   HAhA.....

Sen satt jag och pratade med en annan gubbe som tydligen inte fått någon sömn alls inatt, natt sköterskorna hade nänligen fört ett jvla liv med att döda kycklingar i korridorerna. Kycklingarna blev så oroliga och hade så ont i magen att dom hade bajsat på sig. HAHAHA, det är humor!!

Ni vet den röda klänningen och den gråa korta kjolen jag visat i tidigare inlägg. Jag klickade hem dom igår, och jag hade sån tur för båda var nedsatta. NU kosta båda plaggen 99 kr styck. Kunde det bli bättre.

Sen klickade jag hem en nougat tröja, ett halsband med en svart rosett och rosa trosor. Det var nog allt, hade kunnat klickat hem massor men ibland påminner förnuftet mig.

Marko och jag tror visst att kanelbulledagen firas hela veckan.. Tjoohoo

Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

hahahaahahaa

2010-10-05 @ 20:42:05
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0