BMW säljes...

Igår åkte jag in till Sala för att träffa mina underbara tjej vänner. Ett härligt gäng jag hänger med.. haha. Det var marknad i stan men vi gjorde nog allt för att slippa vandra omkring bland allt skit som säljs. Jag hade bestämt mig redan innan att jag skulle då allt inte handla något och gjorde jag det, NEJ. Stolt över mig själv.

Men nu känns det som att man inte fått handla till sig själv på evigheter... Jag som for till ikea och hälla shopping minst fyra ggr i veckan när jag jobbade. Ska lbi skönt att återgå till det vanliga igen..

Me det värsta som hände mig igår var att biljäveln la av igen, den var stendöd. Vilket jävla skit alltså... Jag trode bmw var bland dom bästa bilarna som fanns men ikke då. =)
NU ska den göras iordning, säljas och köpa nytt. Och vi som precis har köpt en ny bilbarnstol, tur vi inte monterat in den i bilen och att han får plats i den gamla en stund till. Vi får klara oss utan bil ett tag ser det ut som, jag so är så bekväm av mig får börja ta bussen för hemma kommer jag inte sitta o tjura. Men alla ni som vill ses med mej o ebbe får pallra er hit. Så sixten och Elin, kom kom kom.

Neej nu måste jag kolla in slutet på gossip girl, den där chuck är ju fasiken den snyggaste killen på jorden, ja förutom marko då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0