Bröllop

Godmorgon...

I lördags var vi ju som sagt på bröllop. Det var min kusin Daniel som gifte sig med sin vackra Helene och festen höll till på scandic i södertälje. Vilket påskostat bröllop säger jag...

Förrätten var sådär god så man nästan höll på och svimma. Tror det var rökt lax och sen fick man några räkor och en kräfta till. Och den goda dippen...

Huvusrätten bestod av rökt hjort med mandelpotatis tror jag det kallades. Det var väldigt gott det med.

Men efterrätten slog allt, Tårtan. En sju jäkla god sådan, Blandning av jordgubbar och vit choklad.
Det gjorde ni bra hörrni.

Eftersom jag inte vet om brudparet vill läggas ut på bild så lägger jag ut alla andra jag heller inte ha frågat om lov men det är ju bar amin lilla blogg. Här känner ju alla alla. =)



























MIn fina mormor

Jag tog faktiskt inte så mycket kort. JAg hade full sjå med att dansa loss. Det var jätte länge sen jag dansade... säkert en två år sen minst. Jag hade iaf jätte roligt. NU har bror min gift sej och nu min kusin. Vem kommer härnäst? MIn kusin Oscar satsar jag på iaf. Jag och syrran satt nästan hela vägen hem och pratade bröllop.

Jag tycker absolut alla ska få ha som dom vill, såklartm men vi var överens om att vi inte ska lägga några 100.000 på vårat. Jag tycker inte att det är värt pengarna, för en enda dag??
Då åker jag hellre på en resa.

NU ska vi snart åka till öppna. PÅ tisdag ska jag träffa alla tjejer från laget som fått barn. PÅ torsdag ska jag fira alla ettåringar från för'ldra gruppen. PÅ fredag kommer Ilona hem och då ska jag umgås med henne.. Det är full rullle denna vecka. PÅ onsdag ska vi bara vara hemma, någon som känner att dom vill göra syrenvägen ett besök, välkomna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0