Helg...

Jag citerar mitt inlägg på facebook, "det här med räkningar har aldrig varit min stora passion"...
Jag fullkomligt avskyr när post mannen stannar upp utanför våran svarta postlåda, LÅT BLI har jag lust att säga åt honom. Det kommer ju bara massa utgifter. Tänk vad roligt om dom dela ut några hundralappar istället....?

I helgen kommer Ilona och Sander hem, JIPPI. Då ska vi tjejer träffas i sala, det är marknad och umgås. Ebbe får stanna hemma, skönare att gå själv så kan jag spendera mycket tid med Sander. Sen kommer Mads, hennes norska karl på söndag och då ska dom komma över till oss och spela kort och äta middag. MYS. Vad ska man bjuda er på då mån tro.

Har även sagt åt syrran och hennes karl att komma över nästa helg och sova kvar var så länge sen. Ni andra syskon kan oxå komma, ni får sova på golvet. =)

Snart ska jag och Ebbe äta lunch sen åker vi ner till igor, den nya gallerian. MASSOR med erbjudanden de första dagarna, och erbjudande gillar ja. Haha...


LYSSNA UPP, är det värt att köpa höst skor till Ebbe som han endast kommer kunna ha några månader? Är det bättre att köpa vintersskor/stövlar??
MEN, han har ju bärjat gått lite smått och jag tänker om det regnar, men vem är ute i regnet nu`? Svårt det där...

Vi ska iaf åka o köpa en bilbarnstol idag. Ebbe är ju sååå liten för sin ålder att han har kunnat ha sin stol tills nu. Han sulle kunna ha den ett tag till, han väger ju bara 9 kilo och stolen är för 13 kg men jag tycker det är dags nu.

Jag har inge bilder heller att bjuda på... kommer väl snart. Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0