Herregud...

Lina, såklart jag inte har ett dugg emot att han sover hos oss men man måste ju lära dom att smna på egen hand oxå. Vill inte att han ska bli för bekväm heller. Och inatt hörde jag, dunk, då ligger ungen på golvet och gallskriker. Då har stackarn rört sej lite åt gången i sömnen och sen ramlat ner från sängen. Stackars barn...

Tur så gjorde han inte sig illa så mycket för han skrek bara i någon minut, han blev väl jätte rädd. Så nu vågar jag knappaast somna med honom bredvid. Fick tips att ställa barn sängen närmare våran sägng slipper man gå uppp varje gång. Måste prov köra.

Madde, fem miuters metoden gillar jag inte så mycket. får han somna gallskrikande varje natt kommer han ju aldrig gilla att vara i sängen. Jag vill hitta en metod där han tycker om att vara i sängen och inte gall skrika s fort jag lägger ned honom

Idag har jag haft elin o sixten här, vad trevligt vi haft. Hade jag vetat hur man gjort hade jag lagt upp en video på dem, ebbe as garvar åt sixten så fort han låter. Precis som han gjorde med edvin

ikväll väntas besök av johanna hannes ilona o sander. ser jag fram emot....
































































Kommentarer
Postat av: Madeleine

Okej, ett tips bara :) Men förstår om man inte klarar de. De är inte alls roligt.

Men Miliam somnar inte gallskrikandes, han lugnar ner sig och slappnar av, sen somnar han :) Gäller bara att vänja sig o få nya rutiner :)

Nu på vilan somnade han heeelt själv, ja la bara ner honom =)

2010-09-28 @ 15:09:22
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com
Postat av: Anonym

emma emma, inte emot, jag skrev så länge ni inte störs av det! Så det så! :)

2010-09-28 @ 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0