Tack..

För tipsen jag fått. Lina, det var inte meningen att låta uppsnoffsig emot dej kära vän. Haha...

För alla som vill veta så har jag kört fram spjälsängen så den står precis vid våran säng slipper man gå de här fem stegen varje natt, 10 ggr om natten. =)
NU kan jag bara sätta mej upp och visa min vackra ansikte så förhoppninsgvis somnar om till det. Har jag en dålig hår natt kanske han blir skräck slagen och gallskiker åt det istället men det är inget jag kan göra ngt åt. =)

Ska kanske köra med den metoden pauline. Men på mitt bvc säger dom helt tvärtom, man ska aldrig prata med sitt barn mitt i natten om dom vaknar. Sen vill jag gärna inte göra han bekvm med välling på natten heller så jag kör med vatten.. Alla säger så olika, och jag uppskattar verkligen lite tips men sen måste man ju hitta ett sätt som känns bekvämt för en själv i slutändan.

Ebbe har varit vaken från 13.00 till 19.00 och haft barn hos sig HELA dagen, så hade jag hoppats att han kunde sova hela natten. Men vi har nog vart inne hos han 6 ggr på två timmar. Jag begriper inte vad det kan vara egentligen..

Jaja..sluttjata om detta. Imorgon är en ny dag, då ska vi ha en hemma dag till men på torsdag är de vi som åker buss till öppna förskolan efter att ha haft TVÅ hemma dagar. Det är lagom, lite för mycket, för min rastlöshet.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: pauline

ja.. klart man måste hitta sitt sätt.:) men nej, ingen mat på natten är nog en god idé iaf. nu sover ellen helt utan. o de där med att prata.. har aldrig gjort det innan, men de man skulle säga är typ att det är natt nu och gonatt.. med tyst röst. jaja.. hoppas n hittar nå bra sätt!

2010-09-29 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0