Barnrum

Jag vet inte hur mycket jag ska pyssla och greja i Ebbes rum för jag vet att tidsnog, ja inte förrän om ett år kanske så ska det ju bytas till det större rummet där jag och Marko befinner oss. Synd, det var härligt med ett stort sovrum.

Men det kliar genast i fingrarna på mig för det finns så otroligt mycket fina saker att köpa till inredningen.







Denna sittpall är ju to die for... urgullig, den vill jag ha!!!!


Vimplar vill jag sätta upp ovanför Ebbes säng men skulle kanske vilja ha dem i mer pojkiga färger eller lite mer stjärnor, ska föröska hitta eller sy själv.



Jag vet att jag tjatar men detta mönster har satt sig i min hjärna, det är ju så otroligt fint...

Idag ska vi ner på stan och kolla efter en present till grann tjejen som vi är bjudna till på lördag. Hon är väldigt tjejig utav sig så det ska nog inte bli så svårt att hitta present till henne. Sen ska jag springa in på panduro och titta efter pärlor till mig som jag ska köra armband utav. Sen blir det väl det gamla vanliga, en fika men endast kaffe, något bakverk ska jag då rakt inte ha. Jag är nämligen på väg åt rätt håll nu... SÅ håll i er för till jul ska jag väga 66 kg... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0