Dagarna går...

Usch vad tiden rullar på känner jag, har knappt tid för mig själv. Det händer något hela tiden och egentligen skulle man gå och lägga sig när båda sover men då plockar jag här hemma så det är snyggt när man vaknar så man kan äta frukost i lugn och ro utan att känna press på sig att man skulle behöva städa. Och semesterns tvätt har jag ännu inte hunnit ikapp. Begriper inte att man har så mkt tvätt.

I dagarna har ju vi hållt på och göra om våran bänkskiva och kakel lite provisoriskt sådär tills man har ork och råd att göra om det på riktigt. Så nu sätter vi bara pp vitt "kakel" och sen blev det "ek" till bänkskiva. Tror det kommer bli bra ja. Sen ska jag byta ut det runda bordet vi har i valnöt mot ett vanligt rektangulärt vitt bord. Sen har jag målat Ebbes matstol röd. Nu fattas bara mina pinnstolar, en röd randig matta och sen lite målning kvar av en vägg här men det ska bara bli vitt.

Nästa projekt är ju hallen och sätta panel men det får vänta lite så man får lite paus, man är ju helt slut. Kanske ska ta och måla ebbes säng vit medans jag väntar på hallen. Haha, jag måste ha små projekt som pågår hela tiden annars känner jag mej rastlös, inte konsigt att man knappt har tid för annat. =)



Fin va???  =)
(har redan en grön och en grå men vadå)



Den här hatthyllan finns på rusta, den går in i hallen men jag har säkert 20 cm till godo och jag skulle nog vilja utnyttja hela men får se.... tycker den här är fin ja.



Dom här färgglaga pallarna från ikea är väl söta.

Letar även efter två barnfåtöljer som E och L kan ha sen... Tycker dom från ikea är lite små tråkiga, finns väl bara vita och blåa??



Något i denna stil hade jag tänk, den här är från jysk ser jag..Jysk Anna, är den ngt att ha eller??  =)

Ebbe var på dagis idag för första gången på två månader. Han grät så när jag gick och verkligen höll hårt om mig men det hade gått bra i det stora hela under dagen, lite tårar och när jag kom blev han super glad, det värmer. JAg hade tänkt få lite gjort idag hemma men Ludde var väldigt kramgo hela dagen och ville inte ligga själv och leka så vi mös hela dagen lång.

På lördag är det barnloppis igen i morgongåva för er som inte vet det, jag ska dit. Sen är det ju marknad här i vås men vette sjutton...Man gör bara av med massa onödiga pengar.

Nej nu ska jag göea om min beställningen från Hm, lugn nu, det är presenter till mina pojkar och inte till mig, det är ju dop/kalas snart. Ebbe ska få ett par jätte läckra kängor... =)

Neeej hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anna K

ja Emma de tycker jag! Åk till en butik och kolla på den. ser nästintill exakt ut som poäng från ikea, fast den finns i röd =) och blå.

2011-08-25 @ 12:10:11
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Frida

Är ju loppas i uppsala med=)

2011-08-25 @ 20:25:38
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0