Dåligt av mig...

Igår gick jag på en promenad på morgonen en timme med hög musik i lurarna medans ungarna sov. Och när jag är ute på sådant känner jag genast att nej nu jävlar ska jag strunta i alla godsaker. Så går jag på som sjutton och verkligen taggar mig själv till att skärpa mig.

Senare på em kom två tjejkompisar från sthlm över. Anna och Erica. Då var jag ju tvungen att bjuda på något gott så det slutade med att jag slukade en skål med chokladpudding och vanljglass... Vad är det för beteénde??

Fan vad värdelös man är ibland. HAHA

Tusen tack Erica och Anna för fina kläder. Det hade ni inte behövd ta med er.Men Ludde kommer vara fin i höst och vinter... =)

Tänk vad det är roligt att träffa vänner. Ebbe och Marko var ju inte hemma så vi fick lugn och ro med varandra och ni som känner mig pratar gärna lite skit och skvallrar om folk kring sala trakterna. Alltid kul att veta vad andra folk har för sig här i livet. Men det roligaste av allt är att båda dessa tjejer är singlar och lever livet i storstan och hur mkt jag än tycker att umgås med mina vänner med barn så är det hur skönt och roligt som helst att träffa vänner utan barn. Det blir helt andra samtalsämnen...

Jag ska föröska amma ett halvår med Ludde, eller jag ska göra det för det funkar ju hur bra som helst, för det gjorde jag med Ebbe om inte längre sen ska jag ta mig en välfötjänst tjej fest. JAg kan räkna på en hand hur många gånger jag har festat dem här sista tre åren. Men nu är det inte så mycket fest med karlen man är ute efter utan när jag känner för att festa så vill jag festa med BARA tjejer....

Nästa år ska vi boka ladies night vi med för många jag känner som går på det där som säger att det är jätte roligt, vilka är på???

Nu kommer jag inte blogga på ett tag för nu har vi semester i tre veckor.. ska föröska hålla mig ifrån internet då men jag kanske tar med mig datorn när vi campar näst nästa vecka..

Nu önskar jag er alla en trevlig augusti för det kommer jag ha.. Glad sommar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0