Hallå-.....

Mitt besök för dagen har precis åkt, det är så trevligt med vänner eller hur?  =)
Jag älskar verkligen alla jag umgås med och är så glad över allt jag har...

Idag fick jag sms från posten och tydligen så har mitt Hm paket kommit så vad vore inte bättre än att ta en promenad till ica gryta. Kanske man blir av med den där toblerone biten som slank ner idag efter luch. Idag var anledningen att jag faktikt hade besök, igår var det att choklar är bra för hälsan och häromdagen var det för att vi var på kalas. Undra vad jag hittar på imorgon. Vill så gärna skärpa mej med sådan onödigt som man verkligen kan klara av att vara utan men har jag det hemma så äter jag.

Jag har ju beställt ett par jätte söta kängor till Ebbe och fina byxor till mig sen var det nå mer men kommer inte ihåg.



Läckra va??
Byxorna jag beställer är ett par chinos frn mamma avdelningen faktiskt. Har ett par i beiga som jag älskar så klicka hem ett par i märkt grått (fast tyvärr inte i svart). Det är svårt att hitta byxor man tycker om så lika bra att köpa fler när man väl hittar ett par man gillar.



Dom här flaggorna vann jag på tradera som jag ska hänga upp i Ebbes rum, hoppas det blir fint.



Så synd att jag missade denna på tradera men jag tror nästan den gick upp till full pris o då var det en repa på den dessutom så lika bra egetligen, vet ni vart man kan handla dom här i vås? Vilken butik?

Neeeej om man skulle ta o hämta upp grabben på dagis och vara ute en stund medan ludde sover, man lär passa på då för annars är det omöjligt.

Vad ska man hitta på imorgon då mån tro... ? Någon som vill ha besök i sala kanske?

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅHHH synd att jag missade er idag... ville inte chansa, kunde ju vart magsjuka.. men nu har det ju gått 48 timmar så.. bara hannes som spytt :S Så jag måste in till Västerås näsya vecka för min telefon är klar!! Då hoppas jag vi är friska..

2011-08-31 @ 21:00:47
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0