tradera...

Förstår inte varför det jämt hänger sig då jag klickar på att få ge ett bud på tradera. Är det för att jag enligt Lina är alldelles för snål eller som hon oxå säger, markos böner till gud är besvarade. Jaja, tur han har gett mig en surf mobil då, då klickar jag väl där istälet. Så det resulterade i en vinst på en overall men nu ångrar jag mig lite men men...



Så ser den ut iaf. Spelar ju inte så stor roll hur luddes overall ser ut för han kommer väl mestadels ligga i vagnen då vi är ute i vinter.

Ebbe har ju två vinterset med jacka och byxa som jag handla förra året. Sen växer ju min grabb inte så snabbt så han kommer säkert kunna ha de två overallerna han hade i vintras. Kan ju inte bli bättre. Längtar faktiskt till hösten nu.

Jag vill nästan byta rum med grabbarna snart för vill så gärna göra fint inne hos dom. Har budat på em brevlåda till dom där man kan lägga i kalas inbjudningar o sådant som dom får när dom blir lite äldre kanske dom tycker det ör roligt. <sen budar jag på en vimpel, röd med vita prickar. De ska ha vitt,grönt och rött på deras rum så länge jag kan bestämma. :)

Neeej fy  vad jag sitter vid datorn när man kan åka ut i skogen och plocka lingon... haha!!!  (internt)  :)

nej en sista titt på tradera... fasligt roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0