Grötafton

Go kväll. Ikväll har vi haft besök av M släkt. Vi bjöd på skinksmlrgås, tomterött och glögg. Var väldigt trevligt. Längtar så till julafton, firar den för första gången som tvåbarnsförälder. Vilken underbar känsla. Idag höll jag nästan inte i Ludde på hela kvällen för besöket ville rå om honom och nu har han sovit tre h, saknar honom. Ebbe har varit jätte glad idag och han är en sån go unge, en busig go unge. Han är väldigt bestämd, envis och har kort stubin, oj oj, han kommer bli exakt som mig. Trotsåldern smyger sig på ännu mer, ju mer man skäller ju mer bus hittar han på. Man skickar in honom på sitt rum, han kommer ut. Usch, skitsvårt det här hur arg man ska bli, hur hård man ska vara och när man bars ska låta det vara för han testar ju nu. Han vet exakt vad han får göra och inte göra och då tycket jag man kan börja vars lite hårdare när han faktiskt förstår art han gör fel. Imorgon ska vi åka till Ikea och handla lite, ska bli skönt för nu har jag varit hemma i två far i sträck, nu är det nog. Känner att jag börjar blogga på ett tråkigt vis, lovar, jag är tillbaka efter jul. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0