Julen över

God kväll. Har blivit sådär off i bloggen igen, nu är det mycket inredning som går i mina tankat. Tapeten till vardagsrummet ligger bara och väntar tills den får komma upp. Tavellist ska sättas på den väggen för att lättast kunna byta ut tavlor etc. Hall början ska ju få panel, hyllplan och korgar. Allt ska gå i vitt. En ny vit byrå ska vi få av mamma till hallen och ovanför den ska det sitta tavellist som våra barn ska få pryda. Nu pratar vi lite om vi ska göra om köket men det får bli när jag börjar jobba på riktigt. Vi kommer ju trots allt art bo här i några år till och det höjer ju värdet på lägenheten. Hus köper man ju liksom inte bara sådär spontant. Tyvärr. ;) längtar oxå till rum bytet med pojkarna men det dröjer nog oxå iaf ett år för båda två vaknar fortfarande så ofta om nätterna. Sitter i denna stund och kollar på granen för set är typ det enda av julen som är kvar här hemma för känner för att städa igen och vill bara få ut allt. Slänger ut nån bild jag tagit på mobilen. En på mig själv faktiskt. Ni älskar ju mig så... Njut. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0