40 %

Ni vet att ni får 40 % på en vara på ellos.

Jag beställde genast en matta till köket.



Sen slank dessa ner från fyndhörnan men det var så billigt. =)




Så... Nu är jag glad.

Kökets lista

  • hyllplan
  • kakel
  • bänkskiva
  • handdtag
  • lister
Vardagrummet lista

  • kuddfodral
  • gardiner
  • tyg till fåtöljen
  • fårull till pallen
  • affischer till mina tavlor
  • duk
Ebbes rum

  • plywood
  • tyg
  • stolar på ikea
  • lister
Sovrummet

  • linneskåp
  • löpband =)
Hallen

  • tapeter
  • skåp
  • skohylla
  • hyllplan
  • tavlor
Tvättstugan

  • bänskiva
  • skåp att ha under bänkskivan
jaaa, det ärväl allt som behövs innan jag blir nöjd.
Marko säger att vi skulle ha varit halvvägs med mina projekt om jag inte hela tiden köper massa annat strunt. HAHA

Jag svarar alltid, men Marko. Tänk vad tråkigt det skulle vara om jag gick runt i samma gamla trasor hela tiden och aldrig gör ngt här hemma. Han nickar och går. =)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi det är bra du har pli på gubben din... ;)

2011-02-15 @ 18:42:24
Postat av: Elin Järn

Hahaha, istället för att räkna får om jag inte kan sova så ligger jag och tänker vad vi borde göra hemma. Det är så jäkla mycket så jag somnar innan jag hunnit till planerna för övervåningen!=) Du får nog jobba lite extra om ni ska ha råd med alla dina planer, då duger inte 75%.=)

2011-02-17 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0