blocket...

jag går nog in på den sidan minst fem ggr i veckan.



det här kanske vore ngt i sovrummet fast vitt. frågan är vilka mått det är o det hoppas jag få på mejl idag så jag kan bestämma mig.

sen fyller ju marko år snart så har klickat hem lite till han på internet. tror inte han kollar bloggen men för säkerhets skull sriver jag inte ut adressen. Mattan jag beställde kommer lagom till hans födelsedag så den kan han ju få öppna. haha... Blir han säkert jätte glad. Är orolig bara att jag tog för kort, den var 70x250.. Fanns längre men men... då får jag bara byta i så fall..

Nu har jag målat första vändan av spjälsängen, den fick bli vit iaf för målar jag den i ngn färg o sen ångrar mig så blir jag förbannad för ni vet inte hur drygt de är att måla en sån här säng. Plus att man måste måla minst tre lager... PUST..

Funderar på om jag ska måla miin piggtittare vit oxå som jag fått av min mormor och den är för tillfället brun men hon ville gärna att den skulle vara brun så jag ska vänta lite få se. Känns elakt o måla över den om den har betytt mycket för henne en gång i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0