det verkliga livet i bilder...

Det har varit mycket inrednings blogg över hela emmaochebbe bloggen i det siste. =)

Folk är så inne på varför man vill lägga ut bilder på sina barn och varför man vill berätta vad man gör hela dagarna och framförallt varför folk vill veta vad jag har för mig. Jag älskar som sagt att läsa mina vänners bloggar och får komma in i deras vardag, kolla på rolga bilder, få inspiration till saker och ting. Vad gör det om jag lägger ut några bilder på Ebbe i min blogg. Folk vet ju redan hur han ser ut och jag är stolt över honom. Det gör väl inte han någon fara...

SÅ nu ska ni få några bilder på honom bara för det...







Ebbes första målning, den ska jag spara. Just nu hänger den på kylskåpet tillsammans med en bild han har gjort till oss på dagis på alla hjärtans dag.



När Sander var här och hälsade på va dom verkligen goa mot varandra...



Ebbe gav glass till sin kompis...



Sander körde runt med Ebbe i vagnen...



"går det för fort Ebbe så får du bara säga ifrån"

Haha, vilka gullungar vi har. Hoppas våra andra barn blir lika snälla mot varandra.. =)



Kommentarer
Postat av: annaru

åh gud vilka söta bilder, speciellt den när de pussar emot varandra!

2011-02-20 @ 21:30:52
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0