Hallå...

Hemma igen...
Jag och Ebbe åkte till Sala igår och sov hos mor min Jag fick ett tips om att det var halva priset på ALLT på strömbacka hela veckan så självklart var jag tvungen att dra dit. Fyndade en söt ljusstake med hjärtan på och en leksakslåda till Ebbe som jag förmodligen ska flytta ut på altan när värmen kommer.



Fin va??  =)

Vi var bara hemma hos mamma hela dagen och myste och hade det bra med syster JOhanna oxå.
Hon sov hos oss i tisdags och då fick Ebbe ett paket.





Hon hade sytt byxor och mössa i samma tyg, det var urgulligt. Och låt mig då även åter igen få göra reklam för, stoff och stil. Underbara sida. =)

Idag är Ebbe på dagis och jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske går ut på en promenad. Han är bara där i nån timme på dagarna för att vänja sig för han har varit lite ledsen de sista dagarna. så vi har bestämt tre dagar i veckan när jag inte jobbar i nåpn timme för att lära känna miljön.

Går in på tredje eller är det fjärde veckan utan bil, känns som jag aldirg få ge mig ut på ngt. =)

NU ska jag klicka fram en kopp kaffe och sen läsa tidningen. Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0