hej och hå...

Idag har jag fått mycket gjort....

Ni som känner mig vet att jag vill få saker gjorda på en gång och hallen har vi ju inte ens börjat med. Det är vita struktur tapeter iaf med en rosa board med beige blommor. Nu fick jag nog av den så jag duttade helt enkelt med en disksvamp på den så nu är den iaf vit. Den synd ju fortfarande men inte som det gjorde innan. Nu får det va så ett tag för hallen är inget jag vill prioritera i allt jag vill handla hem.

Jag har även rensat ut i skafferiet, kastat lite mjöl o sånt som stod längst in. Skönt att känna att jag har fint därinne nu. Haha...

Jag har rensat lite inne hos Ebbe för hans rum ser så tråkigt ut stackarn. Det är ju som sagt så mycket man vill göra hela tiden att varken tid eller pengar finns. Vi har bott här ett år nu men vi har gjort väldigt mycket. Tre rum är ju tapetserade och alla dörrar, dörrkarmar och köksluckor är ju spraymålade och det var inte kul...

Jag ska snart gå o hämta hem min lilla plutt. Tanken var ju att jag skulle ha dammsugit och varit o handlat innan men det har jag inte hunnit med. Men Ebbe tyc ker om att dammsuga så han får väl vara med på det då så länge han inteslänger ut alla saker på hans golv nu som jag har plockat Det är en enda röra därinne ibland och sortera leksaker i lådorna är ju ett big no no no när dom är såhär små.

Ikväll kanske jag slänger i lite hårfärg i håret, har mörkt brunt hemma men det är färg som sagt, jag har ju hittils tonat håret bara, kanske ska vänta och köpa en tonings färg ist...Hmmm... Svårt. =)

Jvla skit väder ute idag men jag ska föröska cykla iväg o handla när Marko kommer hem fårn jobbet för jag får ju som sagt besök imorgon och då ska jag bjuda på en kasslersås med antingen spaghetti eller potatis.

Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0