Inredningsbilder....

Bilder tagna från textilonnet.se







Älskar grått och rött... =)

Bilder tagna från broarne



Små söta dessertskålar...











Kör man väldigt mycket vitt, grått och svart som jag gör i inredningen så måste jag kompensera detta med mycket färg på porslin, gardiner, kuddfodral etc. =)



Letar ju efter ett linneskåp till sovrummet men vad tror ni om detta? Om man målar det vitt och sen byter handdtag, vill ju ändå kunna ha saker på det som piffar upp rummet.



Vad tror ni om prickig fåtölj i vardagrummet?? Haha...


Kommentarer
Postat av: Anna K

Villket härligt porslin! Å fotäljen längst ner gilla jag. Skåpet du visar har mina föräldrar ett lika dant. De e helt vindt... så inget att rekomendera. De har blirve så me åren men de kandske bara är pga bristande underhåll... ja vet inte.. =)

2011-02-18 @ 07:49:50
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0