Inspiration...

Kappahl











Är inte dessa tunikorna bara för fina.?? Och byxorna skulle jag hoppas på kunna sitta bra på mig men det kommer dom aldrig att göra. Har lovat Marko att inte köpa kläder till mig själv förrän till höst när jag gått ner alla kilona efter födseln, tror ni på det??

Istället kan man shoppa loss på Åhlens ist.






Var in på Moa och Max idag och skulle köpa en ny randig mössa till Ebbe som jag älskar och vet ni vad, det var 30 % på den. Alltså, jag måste verkligen ha flyt den här månaden. Fynd efter fynd har jag gjort. Men nu är det slut på shopping för den här månaden men det kommer alltid en nästa månad mina vänner. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0