irriterad...

Fy fan vad jag har kännt irritation idag. VARJE gång vi ska iväg och göra ngt händer något. För det första tar det hundra år innan karlar gör saker och då måste man tjata. Så innan vi kom iväg till bygg max så mätte vi Ebbes rum i sista sekund och vi gick utanför dörren precis INNAN jag frågade, har tusenlappat kvar på ditt konto eller ska jag ta med mina kort. Nej nej, jag har fick man till svars.

Energin i kroppen är inte heller på topp just nu men när det gäller inredning så tar jag mej nästan för allting så väl inne i butiken så säger Marko. Neeej jag har glömt plånboken. Alltså, sånt här sker alltid. Jag svär lite högt och han säger, men du vet ju att jag är glömsk. Mmm visst.

NU åker du hem o hämtar pengarna så skjutsar du oss till barnaffären så vi kan testa ut en tvillingvagn medans. Han släpper av oss o när jag precis har gått in i affären så kommer jag på att jag har hemmanycklarna och jag har ingen teöefon med mej. Rusar till personalen och dem lånar snällt ut telefonen. DÅ är kl redan kvar över sex och de stänger sju så då fick jag nog. DÅ sket vi i det och skulle istället prova ut en vagn. DÅ fick jag hjälp av en ung tjej som inte var mer klok än jag vad det gäller vagnar. Hon stod där som ett frågeteckan när jag ställde mina frågor så då blev jag ännu mer irriterad. Neeeej usch, den här dagen alltså.

Har iaf använt min aggression mot penseln och fått min spegel och hyllplan målat. Här i huset har vi inte pratat med varandra sen kl 18.15. HAHA...
Ibland måste jag ha såna dagar annars blir jag galen. Tror nästan den här bebisen i magen kommer få men för livet pgs av min stress.

imorgon tänker iaf jag åka till ikea och köpa hyllplan till mej själv och kolla om mössan har dykt upp. DÅ, kanske då blir man på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: ilona

Å hjälpa mig - för ett hormon monster du är hjärtat:-) men jag förstår dig för jag hade också blivit tokig. Hoppas du får en bättre dag i dag och att mossan kommer till rätta. Puss

2011-03-01 @ 12:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0