jobb

Så, nu har jag sökt ännu ett jobb. Nattjobb i halstahammar på ett demens boende. Jag söker dem jobb som jag skulle kunna tänka mig annars känns det ju helt knäppt bara att söka för att söka. Men jag tycker ändå att det är drygt. Jag sitter och gör en jätte bra cv hemma och nästan varje jobb jag ska söka till så är det antingen att man ska göra en sida på databasen på ams vilket jag har gjort och spart men ändå vissa jobb måste man skriva om på nytt. Kan dom inte ha något slags system att man söker på samma vis.

Hittade ett i Nacka där dom sökte uskor till en kirurgisk klinik, så man fick bara med och hjälpa till på operationer samt sitta i receptionen och svara på mail och boka in tider. Där tror jag att jag skulle stor trivas, drygt bara att det är så långt. =)

ska sitta lite mer idag få se om jag hittar ngt. Hitta i surahammar oxå men orkade inte skriva om allt på nytt just då så det väntade jag lite med. NU ska jag äta makaroner och korv. mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0