Kalas...

Vi har ju som sagt varit på kalas i helgen, syster yster fyller 30 år. Alla var samlade förutom Linnea. Saknade dig.

Men vi andra hade trevligt med massa god mat och deserter. =)
Av oss syskon fick hon iaf 8 dessertskålar, marimekko i fyra olika färger. Jätte fint, kanske önskar mej detsamma när jag fyller 30 fast i hallonrött och lila. Haha..

JAg stod och lockade håret i över en timme och jag blev jätte nöjd, lite roligare när man sätter upp det när man får lite volym och lockar. Synd bara att det inte blir sådär när jag permanentar för då hade jag bokat tid utan att blnka.



Så här såg vi ut... =)

 

MIn sötnos redo för kalas...

 

Han blir så avundsjuk nu när andra får paket så han vill hjälpa till att öppna.

 

Idag skulle jag egentligen ha jobbat men Ebbe är lite lös i magen så det blev jag som fick vara hemma. Någon som vågar komma och hälsa på oss ändå imorgon så kom gärna. =) Jag är ledig så Ebbe är iaf ledig från dagis. Han spyr inte, han har inte feber, han har inge vårtor, inge blåsor, inge löss, lite diarre så kom över bara. Haha..

Ikväll ska vi nog åka till bauhaus och köpa hyllplan och lister så vi kan pyssla lite här hemma. Nu ligger Ebbe och vilar och jag borde oxå göra det för vi var uppe redan 06.11 men jag har ingen lust att sova. Boring..

 


Kommentarer
Postat av: erica

fina ni är!! vi måste ses snart! kramar

2011-02-28 @ 19:53:05
Postat av: Linn

guuud vad söt han är...:)

2011-02-28 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0