Rea på ellos

Herregud vad mycket rea dom har på ellos. Fanns mycket som jag skulle kunna klicka hem men jag begränsade mig till tre fyra varor.

Det blev detta:







Morgonrocken tyckte jag var super söt, har redan två st fast i fleece och båda dom känner man sig som en flodhäst i. Måste shoppa mer snygga bekväma mysplagg.

Var även inne på laredout sida, ååå så mycket fint dom hade.

Går inte att kopiera bilder därifrån så det får ni inte se vad jag kan ge fr tips. Haha....

Idag var jag iväg och jobbade nån timme, känner att jag vill jobba mer, har så få pass. Januari månad hade jag jobbat 88 timmar så det är ju bara delid. Jaja... Man får ju iaf mer pengar nu än när man fick från f kassan så allt duger nu.

Nej ska göra mig en kopp kaffe och sen är det halv åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0