sjukstuga.

igår låg jag i sängen hela dagen och kände mig som en dö sill. Magsjuka är verkligen den värsta sjukdomen... Eller kanske inte den värsta men en utav dem.

Idag känner jag mig piggare, nästan för pigg. Kanske för jag sov hela dagen igår. Funderar på om man ska ta en promenad till obs...




Jysk har nämligen plädarna på rea och detta söta påslakan till EBbe. Sen behöver jag köpa hårfärg till mig själv. Jag, mamma, Johanna och Ebbe ska åka till mammas mans stuga i n¨gra dagar så jag tänkte köpa med mej lite spa grejer så som hårfärg, ögonbrynsfärg etc.

Vad tycker ni om den här jackan? Har bara sett den på bild så man vet ju inte men ska avslöja i vilken affär den kommer senare =) Det är lite roligt att man verkligen kan hitta snygga grejer i vilken affär som helst nu för tiden..



Neeej nu ska jag ta mej en dusch och slänga ut sängkläderna på vädring. MIna pojkar har jag inte sett sen i fredags fm, jobbade ju dygn då men var tvungen att åka därifrån pga sjukdom sen har dom sovit borta.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skööönt att du är piggare så resan blir av! Ska bli så mysigt.

2011-02-20 @ 10:37:13
Postat av: Malin P

magsjuka e inte kul! fick de jag me:( Skönt att de e över nu iaf! Åh vad mysigt med spa! jag har en kompis som fyller 25 i veckan å de e precis vad jag tänker ge henne...

2011-02-20 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0