snygga eller vad?

Nu när jag var på dygnspass så passade jag på att ladda ner massor med avsnitt av gossip girl som jag absolut inte hinner kolla på här hemma. Och man får kolla på teve på mitt jobb, det är de enda vi gör där och spela roll om det är på en dator eller på teven.

Men, poängen är att jag blir så avundsjuk. Snacka om snygga kläderm frisyrer, karlar och tjejer de är i den serien.



Kelly Rutherford är nog den som är snyggast i hela serien, hennes frisyrer skulle jag dö för..



Orkar nog inte ta mig någonstnas idag ändå så jag får googla ispiration till inredning och mode istället. HAha...

MIna pojkar kommer nog hem senare ikväll, Ebbe är helt galen när han är hos sin farmor o farfar, vill aldrig åka därifrån, det kan bero på att hans kusin är där o leker o vad han än gör med Ebbe så skrattar han så han nästan svimmar. Pratade med marko i telefon igår så hörde jag Ebbe as garva så fort Eliott sa ngt. Imorse hade han sprungit och ropat mamma och letat efter mig. gullunge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0