Tips...

Nu kommer MÅNGA bilder från massa fina kläder från babyshop.se

Låt dig inspireras och klicka hem lite vett ja, det kommer jag att göra sen till våren.

Bodys






Titta på den söta rosetten på sista bodyn till små flickor, samt lilla fickan på den gråå randiga bodyn, super läckert. =)

Klänningar







Hade jag haft en tjej hade dessa klickats hem...=) Den sista klänningen var svindyr men den var så söt så var tvungen att lägga ut den. =)

Vår mössor




Ytterkläder




Byxor






Jag får väldigt mycket inspiration av Englas showroom och hennes blogg, vad gäller inredning och mode. Jätte bra sida och hennes förkärlek till stjärnor har smittat över sig på mig.

Ser ni något ni gillar???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0