tisdag

En fråga till er småbarnsmammor.

MIn son är 1,5 år och vaknar fortfarande minst två gånger om natten och sover mer än gärna i mamma och pappas säng, någon fler som har så i den åldern?

MIn son har gått på dagis i bara två månader iofs men han blir jätte ledsen när man går därifrån och har varit grinig nästan hela dagarna där säger dom, är det fler som har så?

Som Marko sa häromdagen och det lät så roligt men han har ju rätt, det skär i hjärtat att lämna honom på dagis nu. Men det går nog över, tar väl ett tag att anpassa sig såklart. KOnsigt bara för han blir inte ledsen när man lämnar honom till andra men dem känner han ju såklart.

Idag ska jag ner på stan och äta lunch med en kompis sen kommer sysster o JOhan hit o sover och vi ska äta tacos. Imorgon bär det av mot åmmeberg om det nu stavas så, vet inte vart det ligger alls men dit ska vi iaf. Ska bli skönt att komma hemifrån. Jag och Marko ska boka in en kryssning här snart för han har en semesterdag han måste ta ut innan april tydligen sen ska han spara en vecka tills bebis kommer.

NU ska jag ta mej en kopp kaffe och kanske vila lite innan lunchen, är helt slut om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anna K

Thilde är precis lika dan på nätterna... Jätte jobbigt. Hon vaknar å ska ha nappen i stoppad eller så vägrar hon ligga i sin säng å då ger man upp å hon får sova hos oss. Hos oss sover hon som en stock..

2011-02-22 @ 12:48:28
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0