tur...

jag väntar på en beställning från Hm och idag fick jag ett sånt sug att gå i och kolla på et par shorts som jag tänkte klicka hem men dem fanns inte p internet men jag hittade massa annat så jag klickade hem för 600 kr men när jag skulle slutföra avbröt jag istället. Tur det.

Måste skärpa mej. =)

Men det var mycket sommarkläder till Ebbe så som strumpor, linnen, shorts och ett par skor. =)
Men får gå i affären ist och titta och samtidigt testa shortsen. Fanns i blått och rött med hög midja, så snyggt och då tar det bort sidofläsken man har sen i sommar. =)

Sen har dom fått in iaf i affären mycket söta sommarklänningar. Tror nästan jag ska köpa leopars mönster, har aldrig ägt ett sådant plagg men var faktiskt fint med ett par guld pilotbrillor och svart hår. Haha...SNYGGT!!

NU vill jag ha vår och gå ner med allt jvla skit man har här uppe så som vantar och halsdukar ner till källaren där det hör hemma. Syrran satt o sa igår att hon kommer inte ihåg att Sverige haft sommar någonsin. Håller med henne nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0