Utseende fixerad...

Usch, jag är inte en av dom som trivs med att gå runt och vara gravid. Visst är det underbart att ha en människa som växer därinne men kan den inte växa inåt. Jag tycker det är jätte jobbigt att behöva gå upp i vikt och jag tittar på alla kort för två år sen. Herregud vad jag blir ledsen då. Och då tyckte man att man var lika tjock som man tycker man är nu. Man är aldrig nöjd men jag ska bli nöjd bara jag går ner till 60 sen så blir jag överlycklig.

NU sa jag till Marko att jag behöver köpra mig ett löpband för på ngt sätt så orkar jag inte ta mig till gymmet eller simning tre gånger i veckan. Har jag ett band så kan jag gå varje kväll då Ebbe går o lägger sig och sen duscha. Marko är ju iväg på träning fyra kvällar i veckan och då kan jag passa på att träna hemma. Dom kvällar han är hemma vill man ju inte åka iväg heller, då vill man ju leka tillsammans allihoppa som en str lycklig familj. =)

Och inte tala om när nästa barn dräller innanför dörren, då har man ju noll tid. Neeej, ett band från rusta hälsar jag välkommen, Linda har rekomenderat det så jag litar på henne. =)

Jag tänker inte betala 8000 för ett band när jag kanske bara behöver ha det när barnen är små för sen ska jag komma iväg. haha...

Idag är det dygn pass igen. Sen två dygn i helgen sen är jag klar för denna månad. Skönt. Då har jag jobbat 75 %. Fem nattpas och två dag pass. Det är underbart.

Jag ska sluta beställa så mycket kläder på internet, iaf till mig själv för tycker jag sådär om kläderna och det kostar under hundringen så tänker ja, äsch, jag kanske använder det ngn gång så får det ligga kvar i garderoben ändå. Nu är det slut på detta. NU ska jag koncentrera mig på kropp och frisyr. Är så trött på mitt hår oxå fast jag går regelbunden och klipper mig, ngt måste göras, vad vet jag inte.

Nej nu måste jag bli glad igen... ska äta. =)


Kommentarer
Postat av: annaru

nej inte zumba, spelade kinect och dansade någon slags jazz haha :D

2011-02-14 @ 13:01:13
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0