A little bit more...








När jag googlade för inspiration så hittade jag en butik på nätet som jag blev kär i så därför klickade jag hem lite grejer. Nu har jag helt glömt bort butiknamnet för ngn som anser att det här kan passa er med men har det på mailen. Underbara prylar för relativt billigt.

När jag är ute och går så brukar jag gå förbi ett hus som jag så gärna skulle flytta in i för dem har precis så som jag vill ha det. I deras trädgård vimlar det av vita trämöbler, vita hjärtan, vita korgar, vita fågelholkar och lyktor så jag ska passa på att ta det pö om pö och få massor med fina saker på altan fram till våren.

I helgen så tog jag och Marko en långpromenad, tror vi var ute i två timmar, det kändes i benen vill jag lova, På vägen hem sprang vi in på affären och köpte mat. Gissa om det blev gott. Vi grillade faktiskt, kotleller och kycklingfile med potatis gratäng. Oh lord vad jag njöt.
Vem har sagt att man inte kan grilla på vintern. Inte jag iaf.

Nu har jag precis kommit hem från ett dygns pass, ska sätta mig ner innan jag ska hämta Ebbe med detta cv. Usch vad tråkigt men måste göras

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0