åååå

http://www.eikkala.com/

Det är den sidan jag pratade om vad gäller inredning. Herregud vad fina saker, skulle kunna beställa hur mycket som helst...

JAg pratade ju om fågelholkar vilken man säkert kan bygga ordning själv men hittade faktiskt på biltema, åter igen, tur man har reklam blad och en kostar endast 79 kr. Jag vet inte hur mycket det kostar i andra affärer men några sådana ska jag nog ha, iaf två st. Men det kanske får vänta till sommaren.

Fyyy vad jobbigt det är när man vill köpa ALLT man ser.

Ikväll har jag bakat bröd, två limpor med massa olika nötter, aprikos, russin och filmjölk. Skit gott. Sem gjorde vi massor med te kakor. Gissa om det blev kvällsfika. =)

Ikväll har jag målat första vändan pågriffel tavlan. Evelina, fasiken har helt glömt bort igen, usch jag skäms. För över imorgon. Lovar. =)

Nu ska jag gå o sova, ikväll börjar vi igen att Ebbe ska sova i sin egeb säng hela nätterna men metiden har ändrats lite. NU ska jag sitta där inne tills han somnar hela tiden han vaknar så han vänjer sig att sova där o känner sig trygg istället för att skrika sig till söms, stackarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0