Ännu mer tyger...

Alltså, jag skulle kunna beställa hur mycket tyger som helst från den där sidan. Jag säger som syster, den är ju helt underbar.

SOm jag skrev förut så ska ju jag hitta tyger till mitt vardagrum, kuddar, gardiner och klädsel av fåtöljen och pallen.
Jag vet inte vilka färger jag ska rikta in mig på. Jag har ju vitt och sen en grå soffa. Älskar ju rött men är rädd att det kan bli för juligt. Jaja, jag tjatar om min inredning men jag vill. =)























Jag tror jag ska köra lite rött iaf. JAg kör rött och rosa i köket och det har jag inte tröttnat på än. Jag älskar rosa och rött Men det får ju inte bli för mycket heller. Dessa är det tyger jag funderar på men vilket tyg till vad är ju en fråga.



Det här var jag bara tvungen att visa, får jag en tjej i framtiden ska hon defentivit få dessa gardiner. Haha

Johanna, mina tyg har kommit så i helgen ska vi pyssla. Marko kommer på fredag kväll till sala och sover till lördag, vi tänkte vara ute hos mamma oxå o grilla korv o så men det kanske vi hinner med oxå.

Kommentarer
Postat av: Anna k

Jag säger de igen, älskar att läsa din blogg. Inredning är med min stora passion men pengarna räcker tyvärr inte till när man vill förnya så ja tar lite pö om pö. Jag gillade de där första rödrandiga tyget. Tror de skulle kunna ge en mysig å lite äldre tutch :)



Kram

2011-01-25 @ 10:10:16
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Emelie H

Jag tror tyg nr 7 skulle bli kalasfint!

2011-01-25 @ 11:06:05
Postat av: Johanna

Perfekt, åh va skoj! Har dock haft av min näst sista nål till symaskinen idag så vi kanske borde inhandla några sådana först... plus ev. tråd till dina gardiner.

Ses imorrn!

2011-01-25 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0