Bad och målning..

Idag har jag och Ebbe varit och badat på Kristiansborgbadet. Vi hade med oss lunch och mellis. Vi var där i tre timmar tror ja, himla mysigt.





Jag nämner inge namn men sällskapet vi var med, dvs hennes son råkade skita i barn bassängen så vi fick ta en paus en timme. Haha...



Nu står skåpet i MITT kök istllet för att vara på blocket och första vändan med vitt färg är på. Vad jag älskar att hålla på med sånt här alltså. Funderar nästan på att joina markos pappa i träslöjd. Gud så kul jag skulle ha där.

Ultralljudet gick suveränt. Allt såg bra ut och tack o lov var det bara en bebis därinne. Marko är helt säker på att han såg en snopp så vi får väl en mini Marko till här hemma. =)
Den var iaf 18 cm lång och det blev tre dagar tidigare än jag räknat ut så 5 juni. Sen var dom där tre dagarna har för betydelse är ju en annan femma. Så nu är jag i vecka 18+2 som alla trotsar på att skriva ut. =)
Ja det ska bli spännande det här tycker ja.

Vad gäller jobb så har jag fått lite turer hela januari och sen sa hon att jag skulle få en heltidstjänst februari och mars ut. Anledningen till det är att de företaget jag jobbar åt har bara asistansen fram till slutet av mars sen om man vill kanske man få följa med damen i fråga till det rpivata men vi får väl se hur det här slutar. man vet ju inte ens hur länge man orkar jobba heller, hoppas på in i det sista så man kan lägga undan lite pengar så stor karln i huset kan vara hemma HELA sommaren.

Neeej gott folk, kanske ska ta o krypa ner i soffan med sin karl, ända kvällen han är hemma denna vecka känns det som. Träning söndag, måndag, tisdag torsdag och fredag. Kul jul va?


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

HAHAHAHA

2011-01-06 @ 20:06:52
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Evve

Grattis :) har nog missat att ni ska ha barn igen men har mina aningar

2011-01-10 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0