Barn tyger

Nu är det klart, nu ska Ebbe få sina gardiner så tar jag gardiner till vardagsrummet en annan gång. Jag måste sy egna som har två delad färg känner jag. Och det jag oxå känner är ånger inför färgvalet på våran soffa, jag skulle så gärna velat ha tagit beige istället men men... Man får göra det bästa av saken. kan inte sälja och köpa ny igen. =)






Dessa underbara tyger ska bli tre hissgardiner till min lilla knodd.

Detta söta tyg tänkte jag beställa men det var slutsåld tyvärr...



Det får bli en annan gång, den här sidan stoff och stil alltså, den är ju underbar. Finns så mycket fint.

Idag på morgonen lämnade jag Ebbe på dagis och sedan gick jag en långpromenad här i trakterna. Jag gick i dom här lite finare områdena på gryta där dom lyxiga husen ligger och på alla postlådor stod det verkligen, reklam, nej tack. Orkar inte rika människor slänga papper eller vad är det. Jag älskar när öb, rusta och jysk bladen kommer så man får bläddra igenom och se vad man kan göra för fynd. Så jag kommer slänga upp, reklam, ja tack på min låda.
Men ngn som tydligen har gjort fynd den här veckan och bara roffat åt sig allt själva från rombogården som har stängt är, jag nämner inge namn, det vore elakt men den där grisen håller till ute i berga trakterna, far och flyg. =)

Nu ska jag ta och börja min städning här hemma, det var tänkt att jag skulle göra det igår men jag orkade inte. Nu ska färg och mys in i mitt hem. NU!! Och då menar jag inte färgad gardin stång utan mer mys pys.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0