Hemma igen..

I onsdags åkte ju jag och Ebbe till Sala och sov hos JOhanna och Johan och det har vi gjort tills idag. Var långledig så varför sitta här hemma och glo tänkte jag så jag tog en weekend hemmifrån. Så roligt och skönt men som man är onyttig när man är borta. Jag åt och jag åt och jag åt kändes det som. Har inte ställt mig på vågen och det törs jag inte heller.

Toppade mej iaf hos JOsse på hårkverkstan och nästa gång blir det säkert permanent OM jag tycker om locktången som hon gav som tips att testa med först. Men jag tänker inte köpa den innan jag testat den så är det ngn som har en sån locktång? Antar hon menar en sån här... Som man kan få låna och testa om man ens gillart. =)



På torsdagen testade vi salas öppna förskola, det var väl trevligt.. Alltid skoj att träffa folk man känner igen och Ebbe var inte blyg han inte, han sprang in där o lekte utan att jag ens hade tagit av mej skorna. Oj oj oj vad man kommer att ha att göra med den här ungen. han har blivit SÅÅÅ envis och får han inte som han vill så är det skrik och pek med finger som gäller. Den skit ungen alltså.. =)
HAn har verkligen ärvt min temperament.

Jag fyndade vinterkläder åt honom på kappahl, halva rea priset. En jätte fin grön jacka och svarta termobyxor för tre hundra kr. Inte sklokt vad billigt. Hoppas han kan ha den nästa år nu bara annars får man väl sälja den vidare om ingen annan i min närhet kan ärva den.

Jag och Marko har inte bestämt oss än om vi ska ta reda på kön eller inte. Jag är så himla nyfiken och kanske vill veta ändå. Hur skulle ni ha gjort med erat andra barn om ni tog reda på könet på första??

Nu har jag och Ebbe iaf mys kväll, han sover här bredvid mig i soffan, han är så förkyld stackarn så han har fått sovit hos oss den senaste veckan eller ja, han sover ju bredvis oss iaf men nu vill jag ha honom nära. Pappa Marko är på kill fest med bastu och öl och då får inte vi vara med. Vill inte det heller.. haha

Jag vill ha en tjej kväll snart så man får piffa upp sig lite och gå ut och äta eller varför ska allt handla om mat jämt för. Vi kan gå på bio eller åka o bowla eller bara gå ut och ta en "drink". Allt man gör i livet så handlar det verkligen om mat, där har Anna Anka rätt. Man bjjuder ju aldrig hem ngn och sen inte bjuder på ngt ätbart vare sig det är middag, fika eller snacks. Det är inte klokt egentligen.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej min fina :) Jag vill gärna ut på en drink, en runda bowling eller en matbit nu när jag kommer hem en sväng -men gärna på en veckodag om det går att lösa?

Hör av mig när jag är i Vässan, nångång den här veckan <3



BIG LOVE.

2011-01-30 @ 12:04:53
Postat av: Ilona

Jag har en sån locktång. Super fina lockar. På frågan om kønet så ær svaret nej;) love you puss puss.

2011-02-05 @ 17:53:23
Postat av: annaru

jag har oxå en sån locktång men du kanske redan hunnit få låna den av någon annan? det blir jätte fina lockar, ganska stora vågor, pussss

2011-02-08 @ 19:47:46
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0