Kommer bli stört nöjd..

med mitt skåp i köket känne rjag redan nu och sen hyllplanen jag kommer köpa när skåpet är klart så jagf år se en helhet av detta. Och sen med detv ita kaklet och ny bänkskiva så är jag i himlen, nästan. =)

Sen har vi hallen oxå, Haha

NU är jag ute efter en gammal brudkista, jag kom på att den jag såg på loppis häromveckan var ju skit ful jämfört med andra kistor jag har sett. =)

Idag ska jag och Ebbe till förkskolan och rensa ut julen och julgranen och därtill fåfika och godis. Ikvälll ska jag måla andra vändan av skåpet och jag slängde även med Ebbes köks bord som jag ska passa på att måla för det har ju ingen färg alls. Nej men vad är det jag skådar, stolarna som tillhär bordet finns inte kvar i sortimentet. Neeej nu går jag o dör snart. Vad irriterande. har åkt dit massaor med gånger och det är alltid slut. Flyttar snart till sthlm för där finns väl allt. =)



Den här ska jag iaf köpa och måla vit för jag har inte hittat en enda vit sådan. Varför ska dom sluta sälja saker som är så fina. =)

Jag trorr nästan det är tur att vi inte gör allt på en gång för tänk om ALLT skulle vara klart redan nu. Då skulle jag vilja flytta och göra om på nästa ställe. Man kanske ska börja plugga till inredare eller ngt sådant eller börja jobba på en inredningsbutik.





Kommentarer
Postat av: elin

God fortsättning Emma!

Om stolarna va från Ikea är det ingen mening att flytta hit, för där är allt man ska ha jämnt slut! Om inte, så är grannhuset snart till salu :)

2011-01-06 @ 16:56:10
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Evve

Vi har en sådan som vi inte använder som du kan köps för en billig penning:)

2011-01-10 @ 15:11:38
Postat av: pappa

Det finns en bra gratissajt som heter ilovegratis.se. Såg att dom hade ett vitrinskåp till skänks. Kolla in sidan, du som samlar på gamla ting. Pappa

2011-01-10 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0