Lyx...

Jag sitter med färg i både hår och bryn. Tänkte ta fransarna oxå men orkade inte idag, tycker inte det blir någon stor förändring iaf. Vad som nu fattades på denna lyxiga kväll,(ja, jag tycker det är lyxigt när man får pyssla om sig själv) är en brun utan sol. Ilona pratade något om en ansiktkräm, ganska dyr men har man bara den i aniktet och ngn billiagre på resten av kroppen så funkar det ju.

Jag tycker man ser mycket fräschare ut när man är lite solbränd. På torsdag ska jag klippa mig. Funderar på om jag ska klippa rakt av så det blir som en page eller om jag ska fortsätta köra lite längre där fram. Vill ju ha längre hår så kanske går på det sistnämnda. Jag var ju lite inne på att permanenta håret men jag måste nog fundera lite mer på det. Gärna se lite bilder oxå på olika typer av permanentning.





Jag skulle så gärna vilja bara bra på frisyrer. Går det att gå kurs i sånt som det gör att sminka sig?? Någon som vet? I så fall är jag den första som skriver upp mig. Jag går i samma uppsättning varje dag, känns så trist.

Kommentarer
Postat av: Juliusbeatrice

Very resourceful, thank you dave

2011-10-12 @ 07:17:01
URL: http://juliusbeatrice.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0